0 امتیاز
با سلام

یک دستگاه گیت وی ویپ سنگوما آنالوگ FXO داریم که روی تماس های شهری و موبایل مشکل اکو وجود دارد، دوستان لطفا راهنمایی کنند.
سوال شده تیر 6, 1396 در برند سنگوما توسط بی نام

1 پاسخ

0 امتیاز
اکو انواع مختلفی دارد و می بایست پیش از هر اقدامی علت اصلی آن را پیدا کرد. بهترین روش بررسی فایل ضبط شده تماس در سمت سرور ویپ شماست، در صورتی که درفایل صوتی نیز مشکل اکو وجود دارد می توان مراحل ذیل را دنبال کرد. درسمت اینترفیس گیت وی سنگوما، وارد منوی Media شوید. جدول آخر، TDM Profile را باز کنید.

برروی Modify کلیک کنید و مقدار Echo Tial Size را افزایش دهید. توجه کنید که در مواردی، افزایش زیاد این مقدار باعث بروز مشکلات Half Duplex (قطع شدن صدا بهنگام صحبت نمودن دو طرف تماس) خواهد شد.

همچنین می توانید از طریق سریال یا ssh به گیت وی متصل شده و از کامندهای زیر استفاده نمایید.

"set .media.pkt_profile.1.voice.echo_canceller="enable

" set .media.tdm_profile.1.echo_tail_size="32

apply

save
پاسخ داده شده تیر 6, 1396 توسط حمیدرضا رمضانی (7,910 امتیاز)

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
سوال شده خرداد 8, 1396 در برند سنگوما توسط ماهان