0 امتیاز
با سلام

تماس های ویپ ما در گاهی در وسط مکالمه قطع می شود، چطور مشکل رو بررسی و رفع کنیم.

با تشکر از سایت ویپ ادمین
سوال شده شهریور 10, 1396 در سایر مرکز تلفن ها توسط hasan
ویرایش شده شهریور 10, 1396 توسط حمیدرضا رمضانی

1 پاسخ

0 امتیاز
1- در قدم اول باید یه PCAP گرفت تا مشخص بشه کدام سمت تماس رو قطع کرده یعنی پیام های SIP رو trace کنی، از کامند زیر استفاده کنید:

"tcpdump    -s   0   -i   any   -w   sip-trace.pcap"

2- در سیستم های آنالوگ معمولا پایین بودن مقدار BusyCount باعث این مشکل می شود.

3- IRQ کارت ها باید بررسی شود، سعی کنید کارت رو روی اسلات دیگری نصب کنید.

4- غیر فعال کردن call progress در فایل chan_dahdi.confو همچنین:

hangup on polarity switch = no

answer on polarity switch = no

loop current disconnect = no

5- بررسی ولتاژ و وضعیت خط با کامند:

Watch –n 0.2 –d lsdahdi

6- بررسی هارد دیسک سیستم، اختلال در read و write سیستم ممکن است چنین مشکلاتی به وجود آورد.

fdisk –l

df –h

hdparm –t /dev/sda
پاسخ داده شده شهریور 10, 1396 توسط حمیدرضا رمضانی (7,790 امتیاز)

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ
سوال شده شهریور 4, 1396 در الستیکس توسط Mahti
0 امتیاز
0 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
سوال شده 8 تیر 1397 در الستیکس توسط بی نام