0 امتیاز
با سلام و خسته نباشید
توضیح دقیق سوال من این است که وقتی با شماره شرکت تماس گرفته میشه و به بخش فروش وصل میشه که چند اپراتور داره تایمی که اپراتور میخواد جواب بده رو تنظیم کنیم
مثلا افزایش بدم تایم رو
ممنون میشم لطف کنین و جواب بدین
سوال شده 15 اردیبهشت 1398 توسط gt.mohsen (160 امتیاز)

3 پاسخ

0 امتیاز
این تنظیم در دو سمت سرور و تلفن ویپ می بایست اعمال شود.

در سمت تلفن ویپ باید در قسمت SIP settings تلفن پارامتری با نام ringing timeout  یا ringback duration time (یا یه پارامتر مشابه) وجود داشته باشد که می توانید آن را افزایش دهید مثلا 120 ثانیه تنظیم کنید.

در سمت سرور ویپ هم می توانید داخلی تعریف شده را ویرایش کرده و همان پارامترهایی که در بالا ذکر شده را افزایش دهید.
پاسخ داده شده 15 اردیبهشت 1398 توسط حمیدرضا رمضانی (8,430 امتیاز)
0 امتیاز
سلام مجدد
من در قسمت سرور فقط گزینه های ring time و call forward ring time که هر دو رو تغییر دادم ولی در قسمت تنظیمات zoiper و eyebeam این چیزی رو که گفتین پیدا نمیکنم و مشکل من هم حل نشد
پاسخ داده شده 16 اردیبهشت 1398 توسط gt.mohsen (160 امتیاز)
0 امتیاز
بله مقدار Ring Time را 120 تنظیم و submit کنید و سپس بر روی نوار صورتی رنگ و دکمه apply کلیک نمایید.

در صورتی که این مورد رو انجام دادید ولی time مورد نظر اعمال نشد ممکن است شما Ring Group تعریف کرده باشید به این صورت که مجموعه ای از تلفن ها زنگ می خورد، در این خصوص در تنظیمات Ring Group هم مقدار RingTime رو افزایش دهید.

اگر این مورد هم افزایش دادید ولی تماس زود قطع شد ممکن است time out از سمت سافت فون شما ارسال شود که می بایست مقدار Ring time آن را افزایش دهید.
پاسخ داده شده 16 اردیبهشت 1398 توسط حمیدرضا رمضانی (8,430 امتیاز)