0 امتیاز

با سلام
توی ایزابل در قسمت inbound rote و در قسمت خود داخلی ها گزینه record برای ضبط تماس ورودی و خروجی قرار داده شده، ولی تو قسمت Calls Recordings که میرم فقط تماس های outgoing وجود داره!
نکته جالبش هم این هستش ک تو قسمت فیلتر وقتی میزارم روی گزینه type=incoming باز هم تمام تماس های خروجی رو نشون میده

البته ما صف هم داریم که تا اونجایی ک خوندم تو نسخه های جدید نیازی نیست رکورد خود صف روی بله باشه
(البته یکبار تست کردم که تمام مکالمات ضبط شده تو گزارش شد queue و مدت زمانش هم شد 0 )

از دوستان میدونن چطوری این مشکل رو بر طرف کنم؟

ممنون

سوال شده 6 مرداد 1399 در سایر مرکز تلفن ها توسط mostafadeath (120 امتیاز)

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید