آشنایی با راه اندازی ویپ (VOIP) برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

آشنایی با راه اندازی ویپ (VOIP) برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

4.5/5 - (39 امتیاز)

آشنایی با راه اندازی ویپ (VOIP) برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل در سایت ویپ ادمین به طور کامل بررسی شده است.

درباره راه اندازی ویپ (VOIP) برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل به دلیل رقابت در کسب و کار خودشان دارند نیاز به ارائه دقیق اطلاعات و هماهنگی مناسب دارند.

با استفاده از سیستم تلفنی ویپ (VOIP) شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل گردش کار عملیاتی خودشان را ساده تر و همچنین بهره وری کارگران و درآمدشان را افزایش می‌دهد.

امروزه به دلیل مزایای زیادی که سیستم تلفنی ویپ (VOIP) دارد اکثر مشاغل به آن روی آوردند.

سیستم تلفنی ویپ (VOIP) جایگزین سیستم تلفنی ثابت و قدیمی شده است زیرا از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است.

ارتباط نقش مهمی را در شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل دارد زیرا از طریق ارتباطات می‌توان خدمات با کیفیت تری را ارائه کرد.

مطالعه بیشتر: دلیل استفاده راه اندازی ویپ (VOIP) برای مدرسه‌ها

کمک سیستم تلفنی ویپ(VOIP) به شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

یک سیستم تلفنی ویپ به دلیل مقرون به صرفه بودن و همچنین ویژگی ارتباطات یکپارچه به تمامی شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل کمک می‌کند تا بهروری خود را افزایش دهد.

با استفاده از سیستم تلفنی ویپ (VOIP) به دلیل ویژگی‌های زیاد شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل به راحتی از راه دور می‌توانند فعالیت خود را انجام دهند بدون اینکه بهره وری کاهش پیدا کند.

سیستم تلفنی ویپ دارای ویژگی‌هایی اعم از مسیریابی تماس، پست صوتی، پیام رسانی سریع، کنفرانس‌های تماس و… است که باعث فعالیت بیشتر شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل می‌َشود.

با استفاده از سیستم تلفنی ویپ (VOIP) ارتباط بین کارمندان داخل دفتر با رانندگان همیشه برقرار است.

این ارتباط از طریق سیستم تلفنی ویپ (VOIP) در هر مکان و زمانی امکان پذیر است.

در زمان وقوع حادثه و زمان‌های اضطراری رانندگان می‌توانند با کارکنان دفتر ارتباط برقرار کنند.

حتی مدیر شرکت به راحتی می‌تواند از راه دور با رانندگان برای حل مشکلات و یا تغیر برنامه‌ها در تماس باشد.

رانندگان به راحتی اطلاعات را دریافت می‌کنند و این امر باعث بهبود عملکر در کارشان می‌شود.

کارمندان داخل دفتر با رانندگان در هر نقطه از جغرافیا به راحتی می‌توانند فایل‌های صوتی، تصویری و متنی را ارسال و دریافت کنند.

همه‌ی این ویژگی‌ها در کیفیت خدمات بسیار تاثیر گذاراست.

مطالعه بیشتر: راه اندازی تلفن ویپ برای دانشگاه‌ها

آشنایی با راه اندازی ویپ (VOIP)  برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

ویژگی‌های مهم راه اندازی ویپ(VOIP) برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

امروزه استفاده از سیستم تفن ثابت و قدیمی دیگر برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل دیگر کاربردی ندارد.

زیرا استفاده از این سیستم برای ارتباط راه دور بین کارمندان و رانندگان اصلا مقرون به صرفه نیست.

اما با استفاده از سیستم تلفنی ویپ در بستر اینترنت باعث ارتباط کارمندان و رانندگان می‌شود.

با این روش به اطلاعات دقیق تری از مشتری مطلع هستند و تصمیم‌های هوشمندانه ای را می‌گیرند.

با استفاده از ویژگی‌های سیستم تلفنی ویپ، شرکت‌های حمل و نقل و اپراتور‌های تاکسی این امکان را دارند تا در زمان کارمدان صرفه جویی شود و همچنین بهره وری کار آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی شرکت تاکسی ضبط تماس است.

استفاده از ضبط تماس برای شکایت‌های مشتری و راننده ضروری است.

استفاده از این امکان باعث امنیت بیشتر در شرکت تاکسی می‌شود.

امکان استفاده از IVR ، این ویژگی امکان ترجمه متن به پیام صوتی را دارا است.

مشتریان به طور مدوام آدرس خانه را برای کارمندان ارسال می‌کند با استفاده از این امکان در خواست‌ها به صورت سریع انجام می‌شود.

هر چقدر تاکسی زودتر رزرو شود تجربه بهتری را به مشتریان می‌دهد.

مطالعه بیشتر: همه چیز درباره راه اندازی ویپ که باید بدانید

آشنایی با راه اندازی ویپ (VOIP)  برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

مزایا استفاده از راه اندازی ویپ برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

استفاده از ویژگی VIP سیستم تلفنی ویپ،با استفاده از این ویژگی به کارمندان این امکان را می‌دهد تا یک لیست مهمی از مشتریان اصلی خود را بسازند.

می‌توان گفت که وفادارای بخش مهمی از یک شرکت تاکسیرانی است.

پس می‌توان مشتری‌های خاص خود را به راحت اولویت بندی کرد.

ادغام سیستم تلفنی ویپ باCRM، با استفاده از ادغام سیستم تلفنی ویپ با سیستم CRM این امکان را به کارمندان می‌دهد تا بتوانند تمامی اطلاعات مربوط به مشتری را داشته باشند تا خدمات بهتری را به مشتریان ارائه بدهد.

 اپراتور‌های تاکسی با امکان راه اندازی ویپ (VOIP) امکان این را می‌دهد تا گواهینامه رانندگان، وضعیت و مکان‌ رانندگان را تشخیص می‌دهد.

همچنین می‌توان تشخیص داد که آیا رانندگان در جاده در حال حرکت هستند یا در محلی برای استراحت پارک کرده اند.

با استفاده از این امکان مدیران می‌توانند کنترل دقیقی تری بر کسب و کارشان دشته باشند.

استفاده از امکان پرداخت آنلاین در سیستم تلفنی ویپ ، به شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل این امکان را می‌دهد تا به راحتی حساب و کتاب دقیقی داشته باشند و همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بر اساس مسافتی که رانندگان طی کرده اند پرداختی را انجتم دهند.

شرکت‌ها تاکسی و حمل و نقل این امکان را دارند تا از طریق شناسه تماس گیرنده، برای استفاده از جزئیات مسافران و مشاغل قبلی استفاده کرد.

به دلیل ین که شناسه تماس گیرنده نام و شماره تماس ورودی را نشان می‌دهد، باعث می‌شود ا فرآیند رزرو برای کارمندان آسوده باشد.

مطالعه بیشتر: کارایی و کاربرد راه اندازی ویپ برای سازمان‌های دولتی

کاهش هزینه‌ها با راه اندازی ویپ برای شرکت‌ها تاکسی و حمل و نقل

با استفاده از سیستم تلفنی ویپ برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل علاوه بر ارتباط موثر و افزایش بهره وری باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

سیستم تلفنی ویپ بر خلاف سیستم تلفنی ثابت و قدیمی ئیگر نیازی به سیم کشی نیست و خود این حجمی از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

به دلیل اینکه سیستم تلفنی ویپ در بستر اینترنت کار می‌کند باعث کاهش هزینه‌های قبض ماهانه می‌شود.

با استفاده از سیستم تلفنی ویپ دیگر نیازی به یک خط اختصاصی تلفن ندارید.

آشنایی با راه اندازی ویپ (VOIP)  برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل

استفاده از تلفن‌های نرم افزاری این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تلفن همراه یا لپ تاپ بتوان تماس برقرار کرد.

با این روش بسیاری از هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

با استفاده از ویژگی و امکان ردیابی سیستم تلفنی ویپ امکان ردیابی کارمندان نیز وجود دارد و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

تمامی تماس کاربران داخل شبکه رایگان است.

سعس کردیم آشنایی با راه اندازی ویپ (VOIP) برای شرکت‌های تاکسی و حمل و نقل در سایت ویپ ادمین را به طور کامل برای شما بررسی کنیم.

برای استفاده از خدمات با کیفیت ویپ امین با ما تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر: کاربرد و مزایا راه اندازی ویپ برای رستوران‌ها

دیدگاهتان را بنویسید